2012. december 2., vasárnap

Rotary orientáció

Halihó!

Szombaton egy orientációt tartottak azoknak a diákoknak, akik jövőre szeretnének egy évet egy másik országban tölteni. Egy éve én jelentkeztem ugyanígy cserediáknak, remélve, hogy összejön ez a hatalmas lehetőség. Most ők ültek ugyanolyan izgatottan, hallgatták az előadást és vártak a meghallgatásra. Tavaly még én néztem végig a cserediákok fantasztikus prezentációit a saját országukról és alig vártam, hogy megtudjam, hol tölthetem el életem egyik legnagyobb kalandját.
Most viszont én mutattam be Magyarországot, mi meséltünk arról, milyen egy cserediák élete és adtunk tanácsokat nekik. Érdekes volt végignézni a diákok arcán. És még inkább érdekes a szülőkön... Vajon mire gondolhattak, mit érezhettek?
Olyan sok szép helyről láttunk prezentációt, ahova szívesen elmennék: a Fülöp-szigetek, Brazília, Spanyolország, Argentína, Finnország, Taiwan...





Egészen délutánig hallgattuk az előadásokat. Majd a cserediákokkal egy külön terembe mentünk, ahol egy karácsonyi ajándékozós játékot játszottunk. A játék neve "White elephant" (fehér elefánt) volt. Mindenkinek egy kis ajándékot kellett hoznia. Húztunk egy számot, így döntöttük el a sorrendet. Körbe ültünk, majd az első ember választhatott egy becsomagolt ajándékot. A második embernek lehetősége van, hogy "ellopja" az első ember ajándékát vagy egy újat bontson ki. Ha elveszi az első ember ajándékát, az egy újat választhat, viszont ilyenkor nem veheti vissza azt, amit elvettek tőle. Minimum egy kört kell várnia, hogy visszavehesse. A harmadik ember választhat a már kicsomagolt ajándékok közül vagy kibonthat egy újat. Addig megy ez a játék, amíg mindenkinél lesz ajándék. Az utolsó embernek van a legjobb dolga.
Nagyon izgalmas volt. Viszonylag jó számot húztam, egészen a végén voltam, utolsó előtti előttiként választhattam. Ki is néztem magamnak egy szuper ajándékot, egy Broncos-os (Denver focicsapata) mikulássapit. Annyira jól nézett ki, olyan cuki volt! Narancssárga-kék, egy Broncos-os lóval az elején és hópelyhekkel. Amikor rám került a sor, sikerült is megszereznem, olyan boldog voltam, hogy kaptam egy Broncos-os sapit! Csöndben meg is húztam magam, nehogy valaki elvegye tőlem... Ééééés az utolsó ember ellopta tőlem! Annyira mérges voltam! Így egy nagy csomag KitKat-et és egy csomag Hershey's csokit (amerikai csoki) kaptam... Imádom a csokit, de ez a sapi annyira tetszett, olyan cuki volt! Olyan igazságtalan ez a játék!


A Broncos-os mikulássapi...

Amit helyette kaptam...

Később egy mexikói étterembe mentünk vacsorázni. Minden cserediák egy pulcsit kapott a Rotary-tól, aminek az elején egy Rotary-s kerék van, a hátulján pedig a saját országunk. Jól néz ki!



Ma délután Georgetown-ba mentünk, ahol Lisa szüleinek van egy kis háza. Csak Lisa és én mentünk, mert Steve és Sarah Broncos meccsre mentek (ahol Denver nyert!). Georgetown nagyon aranyos kis falu apró házakkal. December első két hétvégéjén egy karácsonyi vásárt tartanak ott. Bár hónak nyoma sem volt. Tulajdonképpen nem nagy vásár, csak pár árus van és néhány program. Körbenéztünk a vásáron, majd lovaskocsikáztunk is. Fagyiztunk, sétáltunk kicsit, majd hazajöttünk.




Így telt a hétvégém...

Ma van advent első vasárnapja. Itt nincs adventi koszorú, nem gyújtanak gyertyát, viszont a karácsonyfa alatt már az ajándékok is ott vannak. Olyan fura, még korainak érzem. De itt így szokták...

Nem tudom, ti hogy éreztek, de én már nagyon várom a szünetet!

Képek

Puszi Nektek! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése