2012. december 23., vasárnap

Karácsonyi fények, karácsonyi parti

Sziasztok!

Jelentem eddig nagyon jól telik a szünet.

Péntek délután átmentem Monica-hoz, aki tavaly volt cserediák Finnországban. Együtt elmentünk az állatkertbe, Monica anyukájával és testvérével. Gyönyörűen ki volt világítva. Mindenhol fények, világító állatok, különböző programok. Élő állatokkal is találkoztunk, víziló, zsiráf, pingvin, sok-sok hal, béka, kígyó... Csodaszép volt! Forró csokit is vittünk magunkkal, ami nagyon jólesett a hidegben. Néhány programot is szerveztek a gyerekeknek, lámpást készíthettek, festhettek, táncosok léptek fel. Nagyon jó volt! Szívesen mennék még egyszer.







Az állatkert után egy görög étterembe mentünk vacsizni, ahol óriási adagot adtak. Az éttermekben általában előételt is felszolgálnak míg kihozzák, amit rendeltél. (Ingyen; legalábbis benne van az árban...) Már magával az előétellel is jól lehetett volna lakni, így gondolhatjátok, milyen óriási adagot kaptunk. Monica öccse egyedül küzdött meg a hatalmas adaggal, mi Monica-val közösen rendeltünk és feleztünk. Bár így sem tudtuk megenni az egészet...
Náluk aludtam, így este még Monica mesélt Finnországról és képeket is nézegettünk.

Szombat délelőtt egy japán templomba mentünk. Ugyanis Monica családja Japánban lakik, így nagyon közel állnak a japán kultúrához. Többen is összegyűltünk, ketten japánok voltak, akik néhány éve költöztek Coloradóba. A japán ételekről volt szó, sushi-t készítettünk. Eddig nem sokszor ettem és még soha nem készítettem sushi-t. Mi választottuk ki, amit bele akartunk tenni, különböző zöldségek voltak, hal, rák. Nagyon egyszerű volt elkészíteni. Bár nem rajongok annyira a sushi-ért, jól szórakoztunk miközben készítettük. Közben japán levest főztek (nem tudom pontosan mi volt benne, érdekes volt amiket beletettek) és japán teát ittunk. Egy kicsit elmerültünk a japán szokásokban.





Szombat délután egy utolsó karácsonyi vásárlásra mentünk Sarah-val és Maleney-vel. 4 és fél órán keresztül vásároltunk! Nagyon sokat gyalogoltunk és rengetegen voltak. Tulajdonképpen én csak kísérőként mentem, csak magamat leptem meg néhány aprósággal. 6-kor értünk haza, fáradtan, de sikerült mindent megvenni. Este sütit sütöttünk és filmet néztünk. Elf-et néztük, vagyis a Mi a manó című filmet. Nagyon nagyon vicces, ha még nem láttátok, szuper karácsonyi film! Rengeteg sütit sütöttünk (vagyis többnyire Sam és Maleney :D ). Annyi süti van most itthon, hogy az egész utcának elég lenne. Természetesen finomabbnál finomabbak. :)

Vasárnap reggel templomba mentünk. Most egy másik templomba mentünk, de ez sem volt hasonló a nekem megszokott templomhoz. Egy presbiteriánus templom volt. Hiányzik a normális katolikus templom. Eddig még sehol nem láttam katolikus templomot...
A templom után Sue-hoz, az egyik Rotary taghoz mentem, ugyanis Sue karácsonyi partit rendezett. Segítettem az előkészületben, én csináltam a szendvicseket. Rengeteg kaja volt és sokféle édesség. Nagyon sokan voltak, lagalább 30 ember jött és szinte mindenkivel először találkoztam. Nagyon jól éreztem magam, szeretem ezeket a partikat. Ez már a 3. karácsonyi partim volt!





Itthon karácsonyra hangolódtunk egy kis karácsonyi zenével. (Egészen addig amíg Sam és Steve megérkezett a Broncos meccsről és bekapcsolták a focimeccset.)

Holnap megkezdődik a karácsonyi ünneplés, hétfőn Lisa nővéréhez, kedden Steve bátyjához, szerdán pedig Lisa szüleihez megyünk vacsorázni.

Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok Nektek is! Töltsetek minél több időt együtt és pihenjetek!
Puszi!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése