2012. december 19., szerda

Félévi vizsgák


Sziasztok!

Nos túlvagyunk a félévi vizsgák felén. Ma végeztem a fotó, töri és tesi óráimmal. Reggel (mint mindig) elég nehézkes volt a felkelés, néhányszor le is nyomtam az ébresztőórát. Ráadásul az eredeti indulás előtt 10 perccel Malaney mondta, hogy Kenna 2 percen belül itt lesz értünk (ugyanis Kenna-val együtt megyünk suliba). Szóval kicsit kapkodósra sikerült ez a reggel.

Viszont amikor kiléptünk az ajtón kellemes meglepetésben volt részünk, hiszen elkezdett esni a hó, minden fehér volt! Végre havazik! Én nagyon örülök neki. Már nagyon vártuk, hiszen a fehér karácsony a legszebb.

Úton a suliba...

A hó miatt tovább tartott míg beértünk a suliba, kicsit késtünk az első óráról. Amikor leültem a helyemre, az asztalomon egy ajándékcsomag várt, édességekkel és üdítőkkel. Lisa-éktól kaptam ezt a kis meglepetést, egy üzenettel a csomagon: "Sok szerencsét a teszteken! Menni fog!" Jajj annyira jólesett, olyan aranyosak!!!

Reggeli meglepetés



Fotón az utolsó projectünkről kellett kitölteni egy lapot, majd bemutatni. Az előhívott 3 fotót kellett prezentálni. Egyenként bemutatni, a közös témáról beszélni, mit érzünk jónak a fotókon, mit javítanánk rajta...

Az utolsó project

Törin egy 100 kérdésből álló tesztet kaptunk. Elég nehéz volt, de szerencsére feleletválasztós kérdések voltak, így van esély, hogy eltalálok párat. Kíváncsi vagyok, hogy sikerül...
Tesin csak súlyemelést mértek. Majd kiürítettük a szekrényünket és leadtuk a lakatot.
Minden óra 95 perces volt, 12.40-kor végeztünk is.


Az edzőteremben is már áll a karácsonyfa

Monica, én, Emily tesin


Az öltöző


Szóval ezekkel az órákkal végeztem. Holnap rajz, angol és matek vizsga. A matek miatt nem aggódom, menni fog. Az angol is valószínűleg könnyebb lesz, mint és a töri. Rajzon is egy tesztet kell kitöltenünk majd elméletből, de azért néhány rajzos feladat is várható.

Suli után vásárolni mentünk. Kenna pulcsit, Malaney egy inget vett magának, én pedig néhány meleg pihe-puha zoknit. Majd a Qdoba nevű mexikói gyorsétterembe mentünk kajálni Kandal-lel és Emma-val. Az utolsó tanítási héten diákigazolvánnyal minden kaja csak $5! Egy nagy mexikói levest ettem, rizzsel, babbal, kukoricával, paradicsommal, sajttal és salátával. Nagyon fincsi volt! Egy kis időt együtt töltöttünk ott, majd hazajöttünk.


Délután kicsit tanulgattunk a holnapi vizsgákra, de már nagyon készülünk a szünetre!

Szóval így telt a mai napom... :)

Puszi Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése