2012. december 5., szerda

Édes programok

Sziasztok!

Annyi program van a héten...

A suliban ma csak fél napunk volt, már 12-kor végeztünk, az órák 35 percesek voltak. Ebédszünetben megismertem egy lányt, végzős, nagyon aranyos, de azért fura volt, amikor megkérdezte, milyen nyelven beszélünk Magyarországon... Olyan jó volt korán hazaérni! Picit pihenhettem, aztán visszamentem a suliba pom-pom-ra.
Malaney sajnos megbetegedett, valamiféle járvány lehet, remélem én nem fogom elkapni...

A héten minden nap egy kis ajándékot kaptam a "secret sister"-emtől. Hétfőn reggel megérkeztem a suliba és egy narancsos csokit (narancs alakú és narancs ízű csoki, ami gerezdekre van felvágva) és egy K betűs kulcstartót találtam a szekrényemben. Kedden egy nagy csomag Oreo csokiskekszet (olyan, mint nálunk a Pilóta), ma pedig kivi ízű üdítőt kaptam. Olyan aranyos ez az ajándékozás! Nagyon figyelmes! Jól indul a napom! :)


Annyi finomság...

Már csak egy edzés van a pom-pom verseny előtt! Nagyon izgatott vagyok! Biztos vagyok benne, hogy jól fog sikerülni. Holnap mindannyian elegánsan öltözünk, szupercsinos ruha, magassarkú, pénteken pedig az egyenruhát fogjuk viselni.

A múltkori edzés

Lisa-nak holnap műtéte lesz, a hétvégét az egyik csapattársamnál, Kinsey-nél fogom tölteni. Holnap este edzés után megyek át hozzájuk és majd vasárnap délután jövök haza.

Pénteken a hajrálányokkal a suli tánccsapatának a versenyére megyünk szurkolni. Előbb eljövünk a suliból, majd együtt elmegyünk valahova vacsizni.
Szombaton a szurkolólányok 10 óra körül átjönnek Kinsey-ékhez, ahol együtt reggelizünk, megcsináljuk a hajunkat, a sminket, majd megyünk a versenyre.
Jó hétvége lesz! :)

Michele-ék egy kis hóembert küldtek nekünk ma este gyümölcsökkel díszítve. Annyira édes!


Puszi Nektek!!!

Képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése