2012. december 16., vasárnap

Karácsonyi partik

Helló!

A héten laza napjaink voltak a suliban. Angolon meséltem a magyar karácsonyi szokásokról, ugyanis az angol tanárom nagyon érdeklődő...
Nem nagyon volt leckénk és órák után egyből jöttem haza, így délutánonként csak filmet néztünk, valamelyik délután Dotti (Lisa apukájának a felesége) jött át és együtt teáztunk. Mondta, hogy ha vége a sulinak, Maleney-vel átmehetnénk egyeztetni, mit készítsünk majd karácsonyra. Már összeírtam, mi miket szoktunk főzni szentestére és milyen sütik vannak nálunk. Recepteket is küldtem Dottinak. Ugyanis náluk az a hagyomány, hogy minden évben karácsonykor kiválasztanak egy országot (ami ebben az évben természetesen Magyarország) és megismerkednek annak a hagyományaival, ételeivel.

Jövő héten csütörtökön van az utolsó tanítási nap a suliban, és a szünettel vége az első félévnek. Szerdán és csütörtökön írjuk a félévi vizsgákat, szerdán az első 3 órán, csütörtökön a 4-6. órán. Jó hosszú szünetünk lesz, majdnem 3 hét, ami alatt ha minden jól megy lesz lehetőségem síelni menni. Edith-tel (a Rotary-s keresztanyukámmal) megbeszéltük, hogy a elmegyünk a Museum of Nature and Science-ba (természettudományi múzeumba), ahol dinoszaurusz csontok vannak, planetárium, állatok különböző kontinensekről. Biztosan élvezni fogjuk! Pénteken pedig a cserediákokkal megyünk a denveri állatkertbe, amit karácsonykor gyönyörűen kidíszítenek. Sok-sok fény, világító állatok és különböző programok. Egy pár órát együtt töltünk majd. Egy videó az állatkerti fényekről: http://www.youtube.com/watch?v=VV6Q-ZAo9lY&feature=player_embedded. Már alig várom, hogy menjünk, biztos nagyon szép!

A szülinapom nagyon jól telt, délután Kinsey anyukája frappét hozott nekünk (mivel Steve Lisa-ra figyelt, Kinsey-ékkel jöttem haza a héten). Lisa-éktól egy pink sálat kaptam, este pedig vacsizni mentünk egy mexikói étterembe, ahol a vacsi végén a pincérek Happy Birthday-t énekeltek nekem. Egy naagy mexikói kalapot (sombrero-t) kaptam tőlük és sajttortát! Isteni volt! Sokan felköszöntettek, nagyon jólesett, hogy annyian gondoltak rám! A szülinapi tortát csak szombaton kaptam, amikor már Sam és Sarah is itthon volt. Nagyon finom tortám volt!



Csütörtökön és pénteken is karácsonyi partin voltam.
Csütörtökön Lisa-ék barátaihoz mentünk, ahol megint a White Elephant ajándékcserés játékot játszottuk. Elvileg ezt a játékot olyan ajándékokkal játszák, amik viccesek és nem nagy értékűek. Így mi régi videót, retro ébresztőórát, ajtókopogtatót csomagoltunk be. Először kerti törpéket bontottam ki, amit elloptak tőlem, majd tyúk alakú pálinkás poharat, amit szintén elvettek, végül Lisa-nak az ajándékát, egy Spa ajándékcsomagot kaptam, amiben egy kis manikűrkészlet, kézkrém, kesztyű van. Nem is rossz.
A pénteki karácsonyi partit Edith rendezte. Sokan voltunk, de inkább idősebbek. Mindenki hozott valamit, salátát, főételt vagy desszertet, rengeteg kaja volt! Úristen nagyon sokat ettem, annyi finomság volt!
Egy olyan játékot játszottunk, hogy kártyalapok közül egy képet kellett kiválasztani és el kellett mondani, miért választottuk azt a képet, mi jut eszünkbe róla, ami velünk kapcsolatos. Majd hasonlót játszottunk, amikor egy kis zsákból követ kellett húzni. Minden kőre egy-egy szó volt ráírva (pl. szeretet, béke, siker...) és arról kellett beszélni, mit jelent ez a szó nekünk.
Sok új embert ismertem meg, mindannyian nagyon aranyosak voltak. Az egyikük mondta, hogy a szünetben mindenképpen töltsek velük pár napot, van egy lánya és egy fia, és majd rendezünk valami jó kis programot.



Sam csütörtök este, Sarah szombaton jött haza. 3 hetet velünk töltenek, szuper lesz! Nem fogunk unatkozni, az biztos!

Szombaton Karly átjött, nálunk töltötte az estét. Karly annyi idős, mint én, jövőre megy Spanyolországba cserediákként. Természetesen már nagyon izgatott. Este improve show-ra mentünk a suliba, ami nagyon jó volt. Mindig annyit lehet nevetni közben. Nagyon jók a játékok és tök jó, hogy a nézőket is bevonják. Majd itthon tortáztunk, filmet néztünk, beszélgettünk.

Ma csak pihengettünk. Reggel Broncos (Denver focicsapata) meccs volt. Ilyenkor persze mindenki beül a tévé elé és hangosan szurkolnak. Általában én csak egy részét nézem velük, mert nagyon hosszú a játék, néha több, mint 3 óra.

No zárom soraimat. Hamarosan írok!

Puszi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése