2012. december 18., kedd

Utolsó napok a suliból

Halihó!

Utolsó napokat járjuk a suliból, már csak 2 nap és szünet! Már alig várjuk!
Tegnap és ma is az utolsó projecteket fejeztük be a suliban, az utolsó teszteket írtuk. Hétfőn és kedden rendes tanítás volt, viszont szerdán és csütörtökön csak 3 óránk lesz, ekkor írjuk a félévi vizsgákat. Mindegyik óra 95 perces lesz, 10 perces szünetekkel. Szerdán fotó, töri és tesi, csütörtökön pedig rajz, angol és matek.

Fotón a legutolsó projectet kell bemutatni (3 fotót kellett előhívnunk), hogy miért azokat a képeket választottuk, mi a téma, milyen hasonló kompozíció van a képeken... Tesin futást, felülést, súlyemelést mérnek. Rajzon, angolon és törin egy kitöltős feladatlapot kapunk, és matekon is néhány feladatot kell majd megoldanunk. Ezek a vizsgák az egész félévben tanultakat foglalják magukba. Az angol és töri miatt kicsit ideges vagyok, hiszen törin nem sokat értettem az órákon, de a teszt egyik része az amerikai elnökökre vonatkozik (év, név, párt), azt megtanultam.

Viszont nem olyan egyszerű a készülés, hiszen ha Sarah vagy Lisa elkezd filmet nézni, (ami elég gyakran történik), hamarosan valahogy mindenki a nappaliban köt ki. És ilyenkor lőttek a tanulásnak... Tegnap például Juno-t néztünk, ma pedig Reszkessetek betörők-et. Egy kis kikapcsolódás sosem árt.

A héten suli után Sarah jött értem, ugyanis Sam-mel itthon vannak, lazítanak, nekik már vége a sulinak. Délutánonként Sarah barátnője, Melanie jött át. Múltkor abba a teaházba mentünk, ahol ő dolgozik. Sam barátai is átjöttek. Na hát ilyenkor élvezem, hogy van egy bátyám... Remélem többször is összefutok majd velük! :D

Hétfő délután kaptam meg a karácsonyi csomagot a családomtól. Jajj, amikor Sarah mondta, hogy megérekezett, nagyon izgatott lettem, annyira megörültem neki. Mindig olyan jó érzés, ha végre megkapom. Természetesen amint hazaértünk, azonnal ki is bontottam. Kaptam otthoni sütit, amit a nagymamám sütött, bejglit és hókiflit. Egyből meg is kóstoltuk. Isteni volt!!! Mindenkinek nagyon ízlett. Már úgy hiányoztak az otthoni ízek! Milka csokit is kaptam, imádom! Ez az ajándék tökéletessé tette a napomat.

 Végre megérkezett!

Isteni!!!

Hamarosan beszámolok a vizsgákról és írok, hogy telt az utolsó 2 nap a suliban!

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése