2012. december 21., péntek

Megkezdődött a szünet

Sziasztok!

Végre megkezdődött a szünet!
Tegnap megírtuk a rajz, angol és matek félévi vizsgát. Rajzon elmélet és rajzolás is egyaránt volt, kíváncsi vagyok hogy sikerült, de bármilyen is lett, az A jegyemet nem rontja le. Az angol tulajdonképpen könnyebb volt, mint vártam. 150 kérdés volt, szerintem egész jól sikerült, de majd meglátjuk. A matek vizsga könnyen ment, nem volt problémám semmivel sem. Örülnék, ha 100%-os lenne... Kíváncsi vagyok az eredményre.

Suli után egyből jöttünk is haza. Itthon a Moulin Rouge-t néztük együtt, majd vacsi után Malaney lacrosse játékára mentünk. Egy stadionban volt, ez csak gyakorlómeccs volt, de még nem voltam lacrosse meccsen, szóval nekem tetszett. Egy nagy ütővel dobálják a labdát. Nem tűnik olyan nehéznek, de valójában elég súlyos az ütő. Este (nem fogjátok kitalálni... :P ) filmet néztünk. Én választottam, így a Levelek Júliának című filmet néztük. (Imádom!!!)

Ma délután Monica-val (tavaly volt cserediák Finnországban) és néhány cserediákkal az állatkertbe megyünk, ugyanis ilyenkor karácsonykor gyönyörűen kivilágítják.
Egy kis videó róla: http://www.youtube.com/watch?v=VV6Q-ZAo9lY&feature=player_embedded
Már nagyon várom, Monica mondta, hogy majd hoz nekünk forró csokit. Jó lesz, jó lesz! Aztán Monica-nál alszom és szombaton jövök majd haza.

Hétvégén valószínűleg karácsonyra sütünk és Sarah-val még egy kis karácsonyi vásárlást tervbe vettünk.
A karácsonyt rokonokkal ünnepeljük, hétfőn Lisa nővéréhez megyünk vacsorázni, kedden Steve testvérééknél karácsonyozunk, szerdán pedig Lisa szüleihez megyünk ebédelni.

Jó lesz ez a szünet!

Élvezzétek Ti is a pihenést, ha tudtok menjetek a karácsonyi vásárra Győrbe, Pestre vagy Bécsbe. Itt nem nagyon van karácsonyi vásár sajnos, de korizni lehet, hogy elmegyünk valamikor.

Puszi Nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése