2012. október 4., csütörtök

Szokások

Hejjhó!

A rajz óra elég laza, többnyire csak beszélgetünk a lányokkal. Egyik nap a szokásokról volt szó és Jen mondta, hogy náluk szinte mindig üres a hűtő, mert mindig elmennek valahova. Reggel pedig útközben a suliba vesz valamit. És ezért általában csak 3 HETENTE mennek el bevásásolni... Mondta, hogy 2 hete összeírta, mire van szüksége a boltból, de mivel azóta nem voltak vásárolni, a cetli még mindig a konyhában van... :D Ez elég vicces, de szörnyű is... 
Mi is sokszor csak beugrunk enni valahova vagy rendelünk. Michele nem igazán szokott főzni. 
(Bár a "főzés" annyit jelent csak, hogy a mirelit kaját a sütőben megmelegíteni...)
Itt szinte mindenmirelit amugy... Még a szendvics is! Ha azt akarsz vinni a suliba, akkor reggel kiveszed a hűtőből és ebédre kiolvad...
És fura, de péksütit még nem láttam itt... Nem tudom miért...
Egyik szombaton Michele kérdezte, mit ennék reggelire, palacsintát vagy esetleg gofrit. Annyira megörültem, mert imádom a palacsintát, aztán kiderült, hogy itt az is porból készül :D ÁÁÁ!!!

Igazán nem tudom, hogy nevessek-e vagy sírjak...
Néha már sok ez a gyorskaja, küldhetnétek valamit otthonról! :D Valami rendeset... :P Főleg a leves hiányzik, mert itt NEM ESZNEK LEVEST! Hétvégén viszont csináltam levest, annyira jólesett úristen!!! Azt hiszem ezt be is fogom vezetni... Jeff is evett belőle, de mondta, hogy azért ő nem tudná elképzelni minden napra...

Oh drága Amerika :)

2 megjegyzés:

  1. jajj, ezt a mirelitmániát már Angliában sem értettem, őszinte respect, hogy kibírod, bár amennyi pozitívum van mellette, nem nehéz szerintem=D. én nem tudnék ennyi időn át mireliten élni, főleg azért, mert hetente tankolnék bőrápolási cuccokból a drogériában, annyira érzékeny a műkajára a bőröm (nem tudom, ti mit kaptatok Londonban, mi fixen mirelitet, és mikor hazaértem, rossz volt tükörbe nézni).

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére emellett rengeteg pozitív élményben van részem :)

    VálaszTörlés