2012. október 8., hétfő

Hétvége

Hello!!! :)

A hétvégét itthon töltöttük, behúzódtunk a meleg lakásba, jó volt egy kicsit pihenni. A leckével is nagyjából sikerült magamat utolérni...

Vasárnap Michele palacsintát csinált! Előtte pont arra gondoltam, milyen szívesen ennék palacsintát... Bár nem olyan volt, mint nálunk, itt vastagabb és kisebb és nincs töltelék, hanem sziruppal eszik.

Este közösen játszottunk egyet és almás-morzsás sütit ettünk, fagyival, ami nagyon finom volt!


Megtaláltam magyarul a receptet, szóval ha van kedvetek és időtök és a kép láttán ti is megkívántátok, próbáljátok ki, egyszerűen elkészíthető: http://www.mindmegette.hu/almas-morzsasuti.recept
Érdemes megkóstolni! :) Mi melegen ettük, vaníliafagyival ;)

Ma jó napom volt a suliban, az angol tesztem 100%-os lett, szóval nagyon boldog vagyok :)

Cross Country futás után pedig mivel mindenki jól teljesített pénteken, Mrs. Porter almáspitét hozott nekünk. Olyan aranyos! :) Ezekért szeretek a csapathoz tartozni!

Délután Yogurt Land-ba mentünk, ami mindig nagyon jól telik! :)
Ma sütőtök-pite izű joghurtot ettem! Bármit is gondoltok most, nagyon jó volt! :D

Sajnos ez az utolsó hét Cross Country futáson. Csütörtökön nálunk tartjuk az utolsó csapatvacsit. Mindenki jön, fiúk-lányok. Mi készítjük a vacsit, a végzősök gondoskodnak a desszertről. A 9.-esek hoznak mályvacukrot, a 10.-esek kekszet, a 11.-esek pedig csokit és S'more-t sütünk. :) (Az az édesség, amiről már korábban írtam a blogban - Szept., Orientáció)

De azért itt is egy kép róla:

S'more

Amúgy szerencsére visszajött a jó idő, elég meleg volt ma. A héten hasonló idő várható. Örülök neki, az a pénteki fagy kicsit megijesztett...

No hamarosan írok! Legyen szép hetetek! Puszi!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése