2012. október 18., csütörtök

Halloween

Sziasztok!!!

A héten már nincs futás, igy jóval előbb hazaérek. Jó is, legalább most valamivel több időm van, már 3 órakor itthon vagyok.

A suliban a héten mindenből tesztet írunk, mert most van a szemeszter fele.

Tegnap nem kellett iskolába menni, így itthon pihentem. Annyira jó volt! Egyedül voltam itthon egész nap, filmet néztem, zenét hallgattam, lazítottam. :)

Holnap reggel Rotary-ra megyek Jeff-fel. Mivel 7 órakor tartják, az első 2 órán hiányozni fogok. (Gyakrabban is mehetnék gyűlésre...) Magyarorszagról tartok majd előadást.

Amúgy itt most minden az elnökválasztásról szól. Minden nap valamilyen politikai műsor van a tévében, a youtube-on minden videó elején politikai hirdetést van és mindenki erről beszél, még a suliban is! Ez fura, mert nálunk azért nincs szó politikáról az iskolában... Egy szavazást is tartottak a diákok között, hogy kit választanának és egyet értenek-e a jövőbeli tervekkel. November 6-án lesz a választás, és bár engem nagyon nem érint, azért kíváncsi vagyok, mi lesz az eredmény.

És eljött a Halloween-időszak! Szombaton Christine Halloween partit rendez, nagyon izgatott vagyok miatta! Beöltözünk, filmet nézünk, sütizünk és a kandallóba tüzet gyújtunk. :) Már nagyon várom!

Vasárnap pedig szinházba megyünk! Örülök neki!

Nektek is legyen szép hétvégétek! Nézegessetek képeket a galériában, töltöttem fel párat! :)

Puszi!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése