2012. október 22., hétfő

Hétfő

Heló! :)

Gondoltam írok Nektek, igaz, nem sok történt velem a legutóbbi bejegyzés óta, de úgyis szünetetek van, szóval beszámolok, hogy telt a mai napom.

Ma van Kellie szülinapja, 15 éves lett! :) Egy képeslapot csináltam neki, Josie-tól pedig egy bakelit lemezt kapott. Kellie nagyon szereti ezeket a hanglemezeket, gyűjti őket. És gramofonja is van! Hajdúszoboszlón a nagyszüleimnél láttam bakelit lemezeket. Retro dolog, de tök jó!

A suliban töri és angol tesztet írtunk ma. Szerencsére itt a tesztek feleletválasztósak, szóval viszonylag könnyen ment. Amúgy matekon és angolon a teszteket egy "clicker"-rel oldjuk meg, ami olyan, mint a mobiltelefon és abba kell beírni a válaszokat. Így a tanárnőnek nem kell semmit javítania, mert a válaszokat és az eredményeket egyből látja a számítógépén. (Jól hangzik, nem, Anya? :P)

Még mindig fura, hogy suli után egyből hazajöhetek. Annyira nyugisak így a napjaim! Ma is már 3-kor itthon voltam és nem is volt házim, szóval csak pihentem délután... :)

Képzeljétek, holnap Mitt Romney jön Coloradóba, egészen pontosan Red Rocks-ba. A házunktól odalátunk, szóval nagyon közel lesz. Szerdán pedig Obama tart beszédet itt. Tényleg nagyon közeleg a választás! November 6-án kiderül, ki lesz az elnök a következő 4 évben!

Jeff készített szülinapi mexikói vacsit: hallevest (levest! ;) ) és édes szószos husit rizzsel. Amúgy Jeff szeret főzőcskézni (mondjuk nem mindig sikerül neki, de a szándék a fontos és tényleg olyan aranyos, ahogy próbálkozik :) )

Holnap nekem suli, de ti lazítsatok! Na jó éjt! Puszi :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése