2012. október 6., szombat

Időjárás

Halihó!

Tegnap reggel amikor felébredtem és kinéztem az ablakon csak annyit láttam, hogy borítja a fákat, utakat, fehér minden. Gyorsan át kellett gondolnom, milyen hónap van...



Nem gondoltam, hogy már októberben havat látok, nem is nagyon hoztam meleg ruhákat, úgyhogy azt hiszem ideje egy bevásárlást tartani... 

A levegő is hirtelen lehűlt, egyik nap még 25 °C volt, most pedig csak °C...

Viszont ekkor még nem gondoltam arra, hogy délután futóversenyünk lesz... 2 fokban!!!
Akkor tudatosult bennem, amikor suliba menet megéreztem a hideget. Hát az iskolában egész nap azon gondolkoztam, hogyan fogom lefutni, ugyanis egyenruhában kell futni, ami rövidgatya, ujjatlan!!!

1 órakor indult a busz, viszont mi csak háromnegyed 5-kor futottunk... Szerencsére a buszon fűtüttek, de amint kiszálltunk megint megcsapott a hideg.
Sajnos semmilyen meleg helyre nem tudtunk menni, semmi épület nem volt, ahol várakozhattunk volna, így olyan közel ültünk egymáshoz, amilyen közel csak lehetett és kb. 3 pléd volt rajtunk. Mialatt így vártunk, zenét hallgattunk, hangosan énekeltünk, csak hogy eltereljük a figyelmünket a hidegről. És ezalatt még mindig arra gondoltam, hogy nemsokára ott kell hagyni a meleg takarót és le kell vetkőzni. Még a gondolattól is kirázott a hideg. Csak az járt az eszemben, milyen jó lesz majd otthon a forró fürdő, aztán a kandalló mellett forró teával.
Aztán hála istennek, Mrs. Porter mondta, hogy futhatunk pulcsiban, csak az egyenruhának felül kell lennie. Így azért már jobb volt... És a rajtnál bemondták, hogy a célban mindenkinek forró csoki jár! Hát a futás alatt csak a cél és a forró csoki lebegett a szemem előtt! :D

Sikerült mindenkinek lefutnia, és varázslatos módon még a saját rekordomat is megdöntöttem. 2 percet javítottam az időmön, az 5 km-t 27 perc alatt futottam le...

Michele-lel jöttünk haza, a kocsiban jól befűtöttünk, itthon pedig a meleg kandalló mellett élveztük az estét. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése