2012. október 22., hétfő

Hétvége

Halihó!

Péntek reggel Jeff-fel Rotary gyűlésre mentem. Ez egy reggeli klub, a gyűléseket 7 órakor tartják Lakewoodban, egy golfpálya melletti kisebb étteremben. Nem sok tagja van, összesen 18, ma viszont még kevesebben voltak.

Találkoztam egy cserediák-jelölt lánnyal, Karly-val, aki jövőre akar cserediákként Spanyolországban vagy Argentinában egy évet eltölteni. Ő is 16 éves, mint én és nagyon aranyos. Remélhetőleg többször is fogunk találkozni még.

A klubbal reggeliztünk, kétféle reggeli közül lehetett választani, quesadilla és rántotta-kolbász volt a lehetőség. Én az utóbbi mellett döntöttem.
(quesadilla: http://www.nosalty.hu/recept/quesadilla-2-kreativ)
Amúgy a két lehetőség nagyjából egyforma volt, mert a quesadillában a tortilla tésztát rántottával és kolbásszal töltötték meg...

Prezentációt tartottam Magyarországról. Az előadás jól sikerült. Kis magyar varázst csempésztem a levegőbe. Mindenki élvezte és gratuláltak a végén. Mondták is a Rotarysok, hogy ez volt a legjobb prezentáció, amit cserediáktól hallottak. Jó érzés volt Magyarországot képviselni!



A gyűlés miatt az első 2 órán hiányoztam (Meg is fordult a fejemben, hogy talán gyakrabban is járhatnék Rotary-találkozóra... :P )
A suli elég gyorsan eltelt... Hozzá tudnék szokni az ilyen laza napokhoz!

Délután pedig tök-gurítást szerveztek a Cross Country-futóknak. Mindenki hozott magával egy tököt, amit kifestettünk, majd a suli melletti dombra felvittük. A hegy alján különböző Halloween-i figurák voltak felállítva, boszorkány, zombi, szellem... amiket gurítással el kellett találni. Nem volt olyan egyszerű, mert a tök sosem arra gurult, amerre kellett volna, de azért egy boszorkányt sikerült eltalálnom :P Annyiszor guríthattál, amennyiszer akartál - vagy ameddig a tök szét nem esett... :D A győztes pedig ajándékot kapott. Sajnos nem én nyertem, de jó móka volt.





Este a suliban az Alíz Csodaországban-t adták elő, amire mindannyian mentünk, Josie, Kellie, Michele, Jeff és én is. A tökös program már 4 órakor véget ért és mivel mindenki éhes volt, úgy döntöttünk a lányokkal, hogy akkor előtte elmegyünk a mekibe. (Mondjuk én annyira nem vagyok meki párti) Ott több ismerőssel is összefutottunk a suliból, valahogy mindenki a mekiben kötött ki...


A mekiből aztán visszamentünk a suliba. Úgy szeretem, hogy a sulinknak van egy hatalmas előadóterme! Egy nagy színpaddal, olyan, mint egy színház. A színjátszócsoport nagyon ügyes volt, mindenki nagyon jól játszott! Bár elég nehéz volt érteni, élveztem!


Szombat délelőtt csak itthon pihentünk. Délután jöttek az események...
Michele tesvére és a felesége jöttek hozzánk Nebraskából. A délutánt nálunk töltötték, bár én 2 órakor átmentem Christine-hez, nála készültönk az esti Halloween Partira.

A parti nagyon jó volt! Mindenki beöltözött, én boszorkány voltam :P


Sikerült néhány új embert megismerni a suliból, akikkel eddig még nem volt alkalmam beszélni. Valentin is jött, a másik cserediák a suliban, Németországból. Csocsóztunk, ping-pong-oztunk, aztán később Halloween-i nasit készítettünk: virslit tésztával betekertünk, majd megsütöttük és mustárral szemet rajzoltunk neki.


Filmet néztünk, együtt nevettünk vagy éppen ijedeztünk néha. A fiúk kifejezetten élvezettel hozták a frászt a félősebbekre...




 Később a kandallóba is begyújtottunk és S'More-t sütöttünk. Mindenképpen próbáljátok ki egyszer, muszáj megkóstolnotok! Valentin most evett először és neki is nagyon bejött! :)


Halloween egy tök jó ünnep! Jövő héten egy kísértetházba megyünk a cserediákokkal. Elvileg pókok, kígyók is várhatók... Huhú...

Vasárnap színházba mentünk Michele-lel, Kellie-vel és Josie-val. Csak 4-en mentünk, mert a jegyeket már januárban lefoglalták és akkor még nem tudták, hogy én is velük fogok élni. Szóval én mentem Jeff helyett. (Mondjuk ő annyira nem is bánta) Egy musical-t néztünk, Memphis-t. Colorado egyik legnagyobb színházában adták elő, nagyon látványos volt. Teljesen rendezett és minden színésznek remek volt a hangja! A színpad mellett kivetítették a szöveget, pont, mint a feliratos filmeknél (valószínűleg a süketeknek), ami azért nekem is segített...



Szóval jól telt a hétvége! Nektek holnap és kedden is szünet, sajnos nekünk menni kell suliba... A következő szünet Hálaadáskor lesz novemberben, még egy hónapot várni kell rá...
Mindenesetre ti élvezzétek, pihenjetek és olvassátok a blogomat! :)

Puszi!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése