2012. október 13., szombat

2 hónapja!


Helloo!

2 hónapja vagyok itt Coloradóban! Gyorsan telik az idő!
Remélem sokan olvassátok a blogomat! Így legalább ti is beleláttok az amerikai életbe :)

1 hónap múlva költözöm a következő fogadó családomhoz! Jó is, rossz is... Michele, Josie, Kellie és Jeff nagyon aranyosak, mindegyikőjükkel jól kijövök. Fura, hogy hamarosan nem velük fogok lakni. Ma este vacsizni megyünk az új fogadócsaládomhoz. Még nem találkoztam velük, kíváncsi vagyok rájuk!

Tegnap véget ért a Cross Country futás. Utoljára futottunk, hihetetlen.
Emlékszem, először nagyon nehéz volt itt futni a szárazabb levegő miatt és a hegyek, dombok is megnehezítették, de egészen belejöttem.

Az 5 km-es távon 10 percet javítottam a saját időmön!
És azért jók voltak azok a csapatvacsik, hiányozni fognak! Mrs. Porter is nagyon aranyos volt, minden verseny előtt kaptunk valami kis ajándékot és jógáztunk.

Szerdán Grace spagetti-muffint sütött a csapatnak. Úgy nézett ki, mintha spagetti lett volna a muffinon (először meg is lepődtem, gondoltam 'hű, ennek érdekes íze lehet'), de a "spagetti" cukormáz volt, a "húsgolyó" Ferrero Rocher, a "ketchup" pedig lekvár :D

Jól néz ki, nem? :D

Csütörtökön nálunk tartottuk az utolsó csapatvacsit, ami nagyon jól sikerült, sokan voltunk. Mindenki itt volt, fiúk-lányok. Sajtos makarónit rendeltünk, a többiek hozták a desszertet. És mályvacukrot is sütöttünk. :)


Tegnap futottuk az utolsó versenyt... Amikor eldördült a startpisztoly arra gondoltam, hogy miután ezt lefutottuk, vége...

Sok jó élményem volt a Cross Country futás alatt!

Cross Country csapat 2012 :)


Jógázások

Csapatvacsik


Közös imádkozások a versenyek előtt :)

Szóval vége... De így legalább több szabadidőm lesz majd...

No hamarosan írok!

Pihenjetek ti is a hétvégén!

Puszi!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése