2012. november 5., hétfő

Magyar vacsi :)

Sziasztok!

Vasárnap este én főztem vacsorát! Újházi tyúkhúslevest készítettem és túróscsuszát :)
Jeff-fel délelőtt elmentünk a boltba és beszereztük a hozzávalókat. Csupán annyi kellemetlenség volt a bevásárlásnál, hogy én a mennyiségeket grammban írtam ki, viszont itt oz-ban mérnek... Ám végül mindent sikerült beszerezni.
Megfőztem a tésztát, a szalonnát megpirítottam és a sütőben megsütöttem. Szeretek főzőcskézni. A túróscsusza nagyon finom lett, mindenkinek nagyon ízlett! És a hangulat is remek volt! Desszertként a Cherry Queen csokit bontottuk meg, amit még ajándékként hoztam az érkezésemkor és megkóstoltuk az Uniqum-ot is.







Nagyszerű volt az este, azt hiszem, a következő családnál gyakrabban fogok sütögetni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése