2012. november 17., szombat

Első élmények az új családomnál :)

Halihó!

Már egy hete itt vagyok a 2. fogadócsaládomnál! Nagyon aranyosak, jól kijövünk!
Reggelente Kenna, Christina, Maria, Malaney és én együtt megyünk suliba, mert ők is itt laknak a környéken. Kenna 7.10-kor jön értünk, majd elmegyünk Christina-ért és Maria-ért. Christina és Kenna végzős, Maria pedig 10. osztályos, Christina húga. Délutánonként pedig az egyik szurkolólány, Kinsey anyukája hozott haza, mert a héten Lisa nagyon elfoglalt volt. Az egyik délutánt Kinsey-éknél töltöttem, nagyon kedves az anyukája! Mondta, hogy bármikor átmehetek hozzájuk és van egy házuk a hegyekben, ahova szinte minden hétvégén mennek síelni a szezonban és ha van kedvem, én is mehetek velük. De még mennyire hogy lesz kedvem! :)

És úgy örülök, hogy benne vagyok a szurkolócsapatban, imádom! Így pár új lányt is megismertem. Mindannyian olyan édesek! Most versenyszezon van, december 8-án lesz pomponbajnokság, arra állítjuk most össze a gyakorlatsort. Ez legfeljebb két és fél perc lehet, és ebből csak 1,5 perc zene. Sok szabályt kell követni, pl. nem viselhetünk ékszert, és a gyakorlatnak meghatározott elemeket kell tartalmaznia, pl. tánc, piramis, ugrások, de ezen kívül nézik a megjelenést, a lelkesedést és az összhangot is. Nagyon szeretem a hajrázást! Hétfőn, szerdán és csütörtökön a suliban van edzés, keddenként pedig talajtornázunk egy közeli edzőteremben, ahol bógnit, cigánykereket, kézenátfordulásokat, flikk-flakk-ot gyakorlunk. Nagyon élvezem, és mivel több évig jártam talajtornára, a legtöbbet meg tudom csinálni.

A napokban csak fél 7-7 órakor értem haza. Lisa mindig főz, mert itthon dolgozik masszőrként. Viszont egy csípő-műtéte lesz december elején, most pihennie kell, ezért már csak a héten dolgozik a műtét előtt. Általában ilyenkor este még egy vendég jött hozzá, így Steve, Malaney és én vacsiztunk együtt, Lisa később evett. És sokszor készít levest, ami nekem nagyon bejön! Aztán vacsi után Malaney-vel tévét néztünk, legtöbbször egy főzőműsort, ahol ötletet merítettünk a sok-sok finomságból, különlegességből, amit készítettek.
Malaney-nek most vették le a fogszabiját 3 év után, ezért a fogorvosától (!) cukorkákat, nyalókát, Skittles-t, gumicukrot kapott. (Bár kicsit fura, hogy pont a fogorvos osztogat ilyeneket...) Magunkhoz vettük az édességeket, beültünk a tévéhez és Alkonyatot néztünk :D

Egyik nap fotózáson egy partit tartottunk, ahova mindenki hozott valamilyen édességet vagy üdítőt. Szóval remekül indult a napom :) Volt fánk, kis fahéjascsiga, különböző kekszek és sok süti. Hmmm, annyi finomság! Jó lenne, ha minden nap tartanánk egy partit :D

Péntek este Malaney-nek improv show-ja volt, hasonló, mint múltkor. Most is különböző improvizációs  játékokat játszottak, annyit nevettünk közben, vicces volt, amikor Malaney pösze Lady Gaga-t imitált, egy másik játékban karácsonyi verset kellett előadniuk.
A show közben Sarah is megérkezett. A hétvégét itthon tölti, aztán vissza kell mennie dolgozni, de kedd este vagy szerdán jön vissza hálaadásra. Sam is szerdán jön haza az ünnepre. Találkoztam Malaney, Sarah és Sam nagymamájával is a show-n. Nagyon aranyos nagyi! Sajnos a hálaadást nem velünk töltik, de a következő hétvégén Steve apukájának a 70. szülinapját ünnepeljük náluk. Arra gondoltam, majd készítek valami magyar desszertet. Biztosan örülnének neki :)
A show után Yogurt Land-ba mentünk, kis édességért, majd itthon Brave-t, egy Disney filmet néztünk. Aranyos kis film volt, valamennyire a Mackótestvér-re emlékeztetett. Egy bemutató a filmhez, ha még nem láttátok: Merida, a bátor

Sarah nagyon vidám, nyitott lány. Másodéves egy művészeti egyetemen. Szívesen változtatja a hajszínét... Pénteken szőkén találkoztam vele, de ma délután úgy döntött, hogy kékre festi. El is ment festékért és Lisa átfestette a haját. Nagyon királyul néz ki! Malaney-nek lila csík van a hajában. Lisa nem bánja, azt mondja, jobb, mintha tetoválást akarnának, mert a haj lenő, de a tetoválás örökre a bőrén marad... Végülis igaz. Mondjuk én szeretem az eredeti hajszínemet, ezért nem tervezem befesteni.

A nagy átalakulás... :) 

Az új hajszín :D

Ma reggel Denverbe táncversenyre mentünk, ahol a suli tánccsapata lépett fel. Arra emlékeztetett, amikor én is táncversenyekre jártam. De jó volt! Itt is smink, haj, csilli-villi fellépőruhák... Majd egy teaházba mentünk, ahol Sarah barátnője dolgozik.

Denver központja a kocsiból

 Poms - a táncosok


Teázunk :)

Este moziban megnéztük a Hajnalhasadás 2. részét. Jaaaajj, annyira jó volt! Főleg a vége tetszett nagyon! Imádom az egész Alkonyat-sorozatot!

Ma megkezdődött a hálaadási szünet! Egy hetet pihenhetünk itthon, szuper! Addig alszunk, ameddig akarunk, és rengeteg ötletünk van errre a pár napra! Holnap focimeccsre megyünk Steve-vel és Malaney-vel. Denver csapata, a Broncos fog játszani. Valószínűleg ez egy egész napos program lesz. Igazi rajongók!
És már nagyon nagyon várom a hálaadást! Biztos vagyok benne, hogy jól fog telni!
Természetesen majd beszámolok mindenről! :)

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése