2012. november 12., hétfő

Családváltás

Szép napot mindenkinek!

Nos ezt a bejegyzést már a 2. fogadócsaládomtól írom... Bizony, 3 hónap letelt a cserediákévemből... Hétvégén költöztem át a Papke családhoz,

A hétvégéről... Péntek reggel Jeff-fel Rotary gyűlésre mentem. Magyar találmányokról mutattam be egy pár perces videót, majd a győri Rotaract club által készített videót is megnéztük. Sokan nem tudták, mennyi minden kapcsolódik Magyarországhoz, így örülök, hogy jobban megismerték kicsi hazámat.
Nem volt hosszú a gyűlés, a 2. órára már vissza is értem a suliba. Töri volt, éppen partit tartottak, ugyanis a töri tanár csütörtökön szólt, hogy ha mindenki hoz valamit, desszertet vagy üdítőt, akkor rendezünk egy partit. Szóval sok sütivel és fánkkal egy laza töri óra volt. A pénteki nap nagyon gyorsan telt a suliban. Jeff értem jött, hazajöttünk és egy nagyot sétáltunk Sophie-val és Tobie-val, a kutyákkal, mert Sophie kicsit furán viselkedett az elmúlt napokban és Jeff azt olvasta, hogy ilyenkor jót tesz az ilyen nagyobb séta. Este Kellie, Michele, Jeff és én egy olasz étterembe mentünk vacsizni. Nagyon kellemes volt, a konyhát és az éttermi részt csak egy pult válaszotta el, így lehetett látni, hogyan készítik az ételeket.

A szombatot főleg otthon töltöttem, délután a Rotary-s counselor-ömmel, Edith-tel találkoztam. Ő az akihez bármikor bármilyen kérdéssel, problémával fordulhatok. Hihetetlenül aranyos hölgy! Franciaországból jött 5 éve Coloradóba. Októberben ment férjhez. Annyira kedves! Mondta, hogy ha valahova szeretnék menni, de nincs aki elvigyen, vagy akivel elmenjek, csak hívjam és ő elvisz. Együtt megittunk egy shake-et, közben beszélgettünk, majd egy közeli könyvesboltba mentünk, ahol rengeteg szuper dolgot lehet kapni. CD-t, DVD-t, magazinokat, kis ajándékokat... Este pedig Kellie-vel és Josie-val sushi-t rendeltünk és Az utolsó dal című filmet néztük.

És eljött az utolsó reggel az első házamban. Ez egyben egy szomorú és vidám nap volt. Hiszen Michele-éknél már mondhatni megszoktam, tudtam, mit hol találok, mik a szokásaik... Viszont egy család sem egyforma és legalább több tapasztalatban lesz részem.
A pakolás elég nehéz volt, fogalmam sincs, hogyan fogok hazamenni egy év után 2 db 23 kg-os bőrönddel, ha már most, 3 hónap után alig fértem be... Az Ihop nevű étterembe mentünk reggelizni, ahol különböző palacsinták, nemzetközi édességek közül lehet választani. A karamellás forró csoki isteni volt! Azután elvittek Lisa-ékhoz. Búcsúzáskor Michele mondta, hogy úgyis majd találkozunk, de ha bármi problémám van, vagy csak beszélgetnék vele, hívjam és elmegyünk valahova. A lányoktól is elköszöntem. Eddig mindig arra vágytam, hogy legyen egy nővérem vagy egy húgom, akivel a ruhákat megosztjuk, együtt megyünk vásárolni, szórakozni... 3 hónapig élvezhettem, hogy van egy húgom és egy nővérem, megtapasztalhattam, milyen az élet, ha lánytesód van és tulajdonképpen annyira örülök neki, hogy valójában egy öcsém van!!!!! Egy nagy ölelés után hazamentek, én pedig az új fogadócsaládommal töltöttem a déltután további részét.
Egy kis időm volt pakolni, rendezkedni, kutyával megismerkedni (Mokka, egy nagy barna lány labrador kutyus), majd bowlingozni mentünk. A bowlingozás jól telt, közben beszélgettünk, ismerkedtünk. Maleney nagyon aranyos, sok közös témánk, hobbink van, biztos vagyok, hogy jól ki fogunk jönni egymással. Ő is szeret sütni, főzőcskézni és filmet nézni, csajos estéket rendezni, szóval meg is beszéltük, hogy a következő hétvégén elmegyünk az Alkonyat új részére a moziba. A kedvenc filmem, szóval már nagyon izgatott vagyok! Sarah és Sam, Maleney testvérei egyetemen tanulnak, ezért nem laknak itthon, de hálaadásra és karácsonyra hazajönnek. A hétvégén Sarah már itthon lesz, Sam csak jövő hét szerdán jön haza. Már várom, hogy találkozzak velük! Sarah-ról azt érdemes tudni, hogy van egy barátnője, aki fodrásznak tanul, így elég gyakran változik a hajszíne. Amikor először hallottam Sarah-ról, vörös haja volt, viszont amikor találkoztam vele, már szőke volt. Most ha minden igaz, kék... De majd hétvégén kiderül, amikor látom... :D
Az új szobám is barátságos, egy nagyon kényelmes, nagy ágyam van, és külön fürdőm. A ház is szép nagy, Lisa-nak itt van egy masszázs-szobája, ahova jönnek a vendégei. Mondjuk most csípő-problémája van, decemberben lesz egy műtéte, ezért csak a héten dolgozik, utána pihen. Steve egy számítógépes cégnél dolgozik. Maleney a télen úszik, viszont mellette még lacrosse-t is játszik, egy színészi suliba jár és kórusban énekel. Nem egy unalmas lány...

Egy hét a suliból és szünet! És hálaadás! Már sokat meséltek róla. A vacsit itt nálunk fogjuk tartani, összejön a nagy család, kb. 20-25-en leszünk. Mi sütjük a pulykát és még néhány ételt, de mindenki hoz valamit és egy nagy vacsit tartunk. Jó lesz, jó lesz! :)

Amúgy ma november 12-e van, ami annyit jelent, hogy pontosan 1 hónap múlva van a szülinapom!!! ;)

Hamarosan beszámolok az első napokról az új fogadócsaládomnál!

Puszi nektek!!!! :)

 Még Michele-ék kertjéből

 Az új szobácskám :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése