2012. szeptember 18., kedd

Orientáció, Auróra

Hejjhó!

Nagyon nagyon jó volt a hétvége!!!!!

Pénteken suli után Jeff értem jött, itthon gyorsan összepakoltam és elindultunk Aurórába, az első Rotary-s orientációra. Izgatottam vártam már, hogy találkozzam a többi cserediákkal!

6-ra kellett odaérni, az egyik sulinál volt a gyülekező, ahol beosztották, kivel leszünk egy fogadócsaládnál a hétvégén. Többnyire 2-3 cserediák került egy családhoz. Én egy cseh lánnyal, Terezával töltöttem ezt a két napot. Egy kedves fogadó anyukánk volt, Anni, egy lánya és egy fia van, de a lánya most egyetemen tanul, szóval nem lakik otthon. Zyed, a fia, 15 éves, jó fej, jól kijöttünk vele.

Zyed, én, Anni

Zyed, én, Tereza

Péntek este Anni készített vacsorát és 2 család jött még át, akik szintén cserediákokat fogadtak a hétvégére. Így 6-an voltunk ott cserediákok: egy francia lány, Olivia, az osztrák lány, Marlies, az egyik olasz lány, Roberta, a finn lány, Hannele, Tereza és én. És a szomszédból is még átjött pár velünk egyidős fiatal, szóval jól összejöttünk... :)
Örültem, hogy néhány cserediákot már így megismertem.

Zyed haverja, Olivia, Marlies, Hannele, Tereza, Roberta, én

Grilleztünk, aztán az udvaron mályvacukrot sütöttünk és S'more-t csináltunk, ami egy hagyományos tábortüzes édesség Amerikában.
A receptje nagyon egyszerű: keksz, rajta olvasztott csoki, azon olvasztott mályvacukor és megint keksz. Lassan kell olvasztani a pillecukrot és mikor már éppen folyna, gyorsan bele kell rakni a szendvicsbe és mivel forró, megolvasztja a csokit. Nagyon jó!

S'more ;)

Mindenki jó fej volt, beszélgettünk, jól telt az este!

Reggel Anni vitt minket a találkozóhelyre, tulajdonképpen a rendőrség egyik előadótermében jöttünk össze.
Először is körbeálltunk, mindenki bemutatkozott és különböző játékokat játszottunk, hogy tanuljuk a neveket és hogy megismerjük egymást. 11 fiú és 16 lány jött 19 országból: Olaszország, Spanyolország, Argentína, Franciaország, Németország, Svájc, Ausztria, Belgium, Hollandia, Dánia, Csehország, Finnország, Oroszország, Peru, Taiwan, Equador, Fülöp-szigetek, Brazília és Magyarország. Mindannyian nagyon aranyosak és nyitottak!

Átvettük a szabályokat, elmondták a programokat és a túrákról is szó esett.
Egy síhétvége lesz a cserediákoknak január végén, Vail-ben (ahol egy hétvégét már töltöttünk Jeff-ékkel). Biztosan jó lesz! Imádok síelni és főleg hogy a cserediákokkal megyünk, így még nagyobb élmény lesz! 
Júniusban pedig egy kéthetes USA-túra lesz, ahol a nyugati részen kirándulunk: Grand Canyon, Las Vegas, Los Angeles, Hollywood, Santa Barbara, San Fransisco... Jól hangzik! :)

Hamburgert és hotdogot ettünk, majd délután a rendőrségen vezetettek körbe, elmondták, mi történik vészhelyzet esetén, ha hívást kapnak, megnézhettük a rendőrkocsikat, felpróbálhattuk a rendőrmellényt. Még nem jártam így rendőrségen, élvezetes volt!

Nicolas, Olivia, én, Matias, Simo




A rendőrségi túra után egy játszótérhez mentünk, ahol röpizhettünk, tollasozhattunk és focizni is lehetett. Nagyon jól éreztük magunkat, jól összehangolódtunk!




Fél 6-kor jöttek értünk a hétvégi fogadó családok. Anni nővéréhez mentünk szombaton, ő csinált vacsit. Ugyanazokkal a cserediákokkal töltöttük az estét, mint pénteken. Kártyáztunk, videojátékoztunk, majd hazamentünk.

Vasárnap reggel Anni amerikai palacsintát sütött, ami vastagabb, mint nálunk. Általában különböző öntetekkel fogyasztják, juhar vagy áfonyaszirup.


Zyed is elkísért minket, elköszöntünk tőlük, mert délben már az igazi fogadócsaládok jöttek értünk.

Csak néhány órát töltöttünk együtt, ami gyorsan eltelt. Képeket készítettünk, névjegykártyákat és kitűzőket cseréltünk. Gyűjtügetem a kitűzőket, remélem nekem is tele lesz velük a blézerem, amikor megyek haza :)

MINDENKI!

Lennard, Dima, Pancho, Alexandra, én

Ruby, én, Henry, Emma


Olyan jó volt a többiekkel! Jó lenne, ha minden hétvégén tudnánk így találkozni! De viszonylag gyakran rendeznek programokat nekünk, így hamarosan megint látjuk egymást. Már alig várom!!! :)

Puszi Nektek!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése