2012. augusztus 19., vasárnap

Hétvége


Halihó!

Pénteken voltam az első Rotary gyűlésen.
7.15-kor tartják reggel, ott reggeliztünk. Jeff, a fogadó apukám a klub elnöke. Mindenki nagyon kedves volt. Igazából ez egy elég kicsi klub, nagyjából 18 tagja van és én vagyok egyedül cserediák.


Gyorsan vége lett, utána mentünk a suliba a matek tesztem miatt... Korán odaértünk, volt időm még előtte sétálni a suliban.

 

A szekrények - szerencsére nekem top locker-em van

A jaguár a suli kabalaállata

Majd holnap kiderül, melyik matek csoportba kerülök. Találkoztam a német cserediákkal, aki szintén a D'Evelyn High School-ba fog járni. Tök jó! Sajnos beszélni nem tudtunk, de a suliban biztos találkozunk...

Josie-val jöttünk haza, mert ő is ott volt a suliban. Ebédre Josie csinált pizzát, aztán megint futni mentünk.

Szombaton egy partit rendeztek, a Cross Country Running szülőknek. Arra készültünk és a lányok házit csináltak. A parti csak szülőknek volt, de két 9.-es is eljött, velük voltunk este.

Ma Water World-be mentünk, Josie, Kellie, Kenna, Victoria (Josie barátnői), Malaney és én. Ő lesz a következő fogadó tesóm  (Kellie-vel egyidős). Egész nap ott voltunk, nagyon jó volt!!! :)

Kellie, Malaney, Josie, én, Victoria, Kenna


Holnap suli... Nagyon izgatott vagyok! Kíváncsi vagyok, milyen lesz! Kivételesen korábban indulunk, mert még pár dolgot el kell intézni előtte.

Még be kell fejeznem a könyvemet...

Na jóéjt, puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése