2012. augusztus 27., hétfő

D'Evelyn Dash, Copper Mountain

Halihó!

Már 2 hete vagyok itt Coloradóban! És már egy hete járok suliba. A hétvége is eseménydúsan telt.

Pénteken volt az évkönyvbe a fotózás. Az évkönyvben mindenki benne van, mindenkiről külön kép és a neve mellett, hogy miben van benne. Minden esemény is benne van, amit szerveztek az évben, de majd csak a tanév végén lehet megvenni.

A futás elég laza volt, pihenőként jógáztunk. Josie mindenkinek másolt CD-t, kedves tőle. Az edzés után pedig csapatvacsi volt Sarah-nál. Az anyukája csinált sajtos tésztát. Jól telt az este, mindenki jól érezte magát és jobban megismertem a csapatot...

Szombaton egy sulis programra mentünk, D'Evelyn Dash, amin a suli sportcsapatai játszottak, bemutatót tartottak.

Reggel egy 3 mérföldes (5 km-es) futással kezdődött, amin több iskola Cross Country csapata is részt vett, természetesen mi is futottunk.
Őszintén szólva előtte kicsit izgultam, mert a sok néző, szurkoló miatt nem lehetett csak úgy megállni... A fiúk kezdték a futást, aztán a lányok, majd a szülők. Végül minden jól ment, megállás nélkül lefutottam. (Na jó, egyszer sétáltam fel a hegyre, de az tényleg nagyon meredek volt!)

Utána énekkar jött, zenekar, a táncosok, a szurkolócsapat, de délelőtt volt még focimeccs is. Közben D'Evelyn High School-os pólókat lehetett venni és volt sok kaja is.

Sarah,    én,  Kellie


A pompom-lányok

A szurkolócsapat

Pitedobálás :D

Molly, én, Hannah

Délután nagyon meleg volt, Kellie-vel és az egyik barátnőjével elmentünk a medencéhez, utána pedig sétáltunk egyet, olyan szép a környék!
Csak pár órát voltunk el, mert aztán indultunk Copper Mountain-be, ami 1 órányira van Morrison-tól, a sípályáiról híres. Jeff szülei jöttek a hétvégére Nebraska-ból, velük töltöttük az estét és a vasárnapot, nagyon aranyosak!

Vasárnap reggel elmentünk Vail-be, ahova általában szintén síelni, kikapcsolódni járnak az emberek. Nagyon szép, hangulatos kis hegyi városka! Festményeket, szobrokat lehetett venni, különböző kézműves dolgokat és édességeket. Délután is sétálgattunk még egy kicsit, aztán pedig visszaindultunk.

 Copper Mountain

Vail: vásár 

Jeff szülei és Einstein :D

Kellie, Josie, én

Jól telt a hétvége, jól éreztük magunkat!

Ma megkezdtem a második hetemet az iskolában. Még nem teljesen értek mindent, főleg a töri nehéz, de Jeff segít tanulni.

Puszi Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése