2013. január 8., kedd

Szüneti programok

Halihó!

Eltelt a szünet, holnap már suli... Jó hosszú szünetünk volt, tele programokkal, de azért pihenni is tudtunk. A két és fél hét alatt 3 karácsonyi partin vettem részt, az állatkerti fényeket nézhettem meg, egy japán templomban sushit készítettem, egy nagy karácsonyi vásárlásra mentünk Malaney-vel és Sarah-val, Lisa nővérénél és szüleinél és Steve bátyjánál karácsonyoztunk. A művészeti múzeumba és a tudományos múzeumba látogattam, Boulder-ben a teagyárban láthattam, hogyan készítik a teát. Fort Collinsba kirándultunk, ahol megnéztük, hol lakik Sarah 5 lakótársával. Többször is mentünk moziba, ahol a Napos oldal-t, Skyfall-t és a Nyomorultak-at néztük. Sarah-val egy partira mentem, Karly-val és Lauren-nel a Grizzly Rose nevű táncos helyre mentünk, ahol sortáncoltunk. Carina-val és Cecily-vel pedig korcsolyáztunk. Ma reggel a Denver Mint-be látogathattam, ahol pénzt vernek, az ország 3 pénzverdéjének egyike. És itthon is rengeteg filmet néztünk, a jelenlegi kedvencem a Pitch Perfect című film.

Csütörtökön Sue, az egyik rotarista és én moziba mentünk. Én választhattam ki a filmet, így A nyomorultak-at néztük, a klasszikus történet legújabb filmverzióját. Nagyon szép film volt! Mivel musical, nehéz volt érteni az énekeket, de próbáltam figyelni a szöveget. Olyan hírességek tűnnek fel a filmben, mint Anne Hathaway, Amanda Seyfried vagy Hugh Jackman. Ha még nem láttátok, már csak a szereposztás miatt is meg KELL nézni. ;)

Szombaton pedig a 3. karácsonyi partimon voltam, bár inkább ez már újévi. Egy Rotary-s parti volt, a klubom tagjai töltöttek együtt egy délutánt, amire engem is meghívtak. Nagyon jól elbeszélgettünk, mindenki kedves volt. Mindannyian vittünk valamilyen kaját. Együtt ebédeltünk, majd délután ajándékcserés játékot játszottunk. Ez ugyanaz a White Elephant című játék. Viszont itt én hozhattam a szabályokat. A szabály az volt, hogy a játék végén elcserélhetted az ajándékodat valaki mással, ha az a másik személy beleegyezett. Egy Broncos-os jojót és 2 Broncos-os karácsonyfadíszt kaptam. Bár múltkor a Broncos-os sapit nem hozhattam el, most nagyon örülök, hogy legalább valamilyen Broncos-os emléktárgyam lehet. Nagyon szép helyen laknak, a hegyekben. A kilátás gyönyörű volt.




Vasárnap Karly-val (jövőre megy Spanyolországba cserediáknak) és Lauren-nel (egy lány a sulimból) a Grizzly Rose nevű helyre mentünk, ami egy sortáncos klub. Mindenki ugyanazt a táncot ropja sorokba rendeződve country zenére. Nagyon jól szórakoztunk. Sok ismerőssel találkoztunk a klubban, sulis társakkal és a francia cserediákkal is összefutottunk. Nagyon meglepődtem, egyből megöleltük egymást, olyan jó volt látni! Bikagolni is lehetett, amit már próbáltam, itt csak figyeltük, hogyan közdenek meg a többiek a bikával. Sokan voltak, elég felkapott hely. Főleg talán azért is, mert kevés olyan klub van, ahova 18 éven aluliakat beengednek.
A Grizzly Rose után fagyizni mentünk... Egy kis éjjeli fagyizásra. Majd Karly-nál egy horrorfilmet néztünk. Nem az én ötletem volt, én teljes mértékben ellene voltam... De aztán egy vígjátékot is néztünk, a Megint 17 című filmet.



Hétfőn Carina-val és Cecily-vel (szurkolólányok a suliban) korizni mentünk. Nagyon jó volt, mert szép időnk volt, kb 10ºC és a nap is sütött. Lakewood központjában van a koripálya, körülötte kivilágított fák, kis üzletek. Kávézók, éttermek, fagyizók, ékszerüzletek, ruhaboltok... Nem volt olyan nagy a pálya, szerencsére nem is voltak sokan. A szünetben csak egyszer találkoztunk, így jó volt beszélgetni, hogy telt nekik a szünet, a karácsony, az újév, miket csináltak. Nagyon aranyos csajok. Megbeszéltük, hogy valamikor rendezünk egy csajos estét. Filmet nézünk, a  című filmet, ugyanis az a jelenlegi kedvencem, annyira vicces, nagyon jó! (Carina és Cecily pedig majd cupcake-et sütnek. Már alig várom! Korizás után pedig az egyik kávézóba mentünk.

Holnap már suli, de tulajdonképpen kicsit várom is. 2 új tantárgy: kórus és kreatív írás, már kíváncsi vagyok rájuk.

No majd hamarosan írok, figyeljétek. :-)
Puszi!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése